bsrakkaya0 umut olsun canım ilk gebeliğim de ikizdi 20 haftada kaybettim 7 yıl tedaviden sonra olmuşlardı ani açılmayla 4 ay sonra ikinci gebeliğimi örendim bu kez riske atmadım serklaj dikişi pessar halka taktırdım doktorum prof haftada bir iğne gece tek seferde çift fitil olarak ilk günden beri progestan kullanıyorum benim de 15 haftada 45 ml di 19 haftada 30 ml serklaj atıldı çok şükür şimdi 34+2 olduk riske attırma iyi bir perinatolog bul dikiş işlemi yaptır bana doktorum dikişten sonra ölçüm yapmayacağını zaten kısalma beklendiğini söyledi yavaş yavaş iş yap dedi ama ben yapmadım annemde kalıyprum risk almak istemediğim için ilk kayıptan sonra bu bebegime de birşey olacak diye çok korktum ama çok şükür bu haftaları gördük