Merhaba kızlar 32+4üz bebeğim çok baskı yaptıgından rahim agzım kısalmış 23te 😓 doktorum günde 3 kere progestan verdi ciğer geliştirici gerek görmedi şuan ama salı hidicem bakalım. Progestan bi kaç hafta tutar mı kesin yoksa her an birşey olabilir mi ara ara cok değil ama sancı giriyo kasılma oluyo hafiften süreklide yatıyorum yasaklarım da var bekler mi bebiş biraz daha basına gelen var mı