Kelebek27_ canım , benim kendi takipli doktorun çatı kemiğin basık cocukta kilolu olmaz demşti sonrasında başka bi doktora gittim sezeryan yancısıydı doktorum bunu bildiğimden başka doktora danışma gereği duydum acaba dogrumu diye doktorun bana acıklaması şu oldu ben hiç bi hastama çatı muayenesi yapmıyorum dogum esnasında sancınla kemıkler birbirinden ayrılıyor genişliyor zaten bu Allah vergisi bakmaya gerek yok eğer aksi durum olsada ne seni ne bebeğini riske atmayız acil sezeryana alırız dedi ve bu cevap beni tatmin etti ayrıca bebegimde kilolu değildi takipli doktorumun dediği gibi arada 650 gr oynamıştı daha kücüktü yani. Normalde dogum yaptım suni bile almadan. Çokta şart değil çatı muayenesi bence takılma. 2. Gebeliğim şuan ilk bebeğim öyleydi bundada çatı muayenesi yapmayan bana dogumumda yardımcı olan doktora takipliyim herşey çok iyi şükürler olsun. 33. Haftamın içindeyim.