Seymaaa05 Benimde başlarda riskliydi nerdeyse 21 inci haftaya kadar yattım🥹 şimdi son 33 uygulamada ama Sezeryan istedğim için sanırım 22-23 gun kaldı 🥰🙏çok şükür
Annekuzusu06666 U-M_mom riskli olunca zaman sanki daha az daha yavaş geçiyor demi banada öyle mesela plesenta aşağıda ucu rahim ağzını yarım kapatıyor bana sanki öyle yavaş ilerliyor ki herşey bizim de son 144
U-M_mom Annekuzusu06666 Ayy kesinlikle öyle herkes az kalmış falan diyo ama bide bana sor sürekli tansiyon ölç şeker ölç iğneler ilaçlar heran tedirginsin çok zor geçiyor
Seymaaa05 Annekuzusu06666 Benim rahmim kalp şeklinde o yüzden 14 uncu haftaya kadar kanama ve lekelenmem oldu 14 uncu haftada da plesenta aşağıya yerleşmşişti o yüzden yatmam gerektiğini söyledi doktorum 21 de çıkmıştı yukarı şükür 35 olduk 🥰
Annekuzusu06666 U-M_mom bizimde plesenta sorunumuz vardı hala da devam ediyor 28 e kadar yukarı çıkar dedi ama bakalım 8 haftada çıkarsa çıkacak
Annekuzusu06666 Seymaaa05 ay bizimde aşağıdaydı plesenta inşallah benimki de yukarı çıkar şu an 19+3 detaylı ultrasonumuz var 20+6 da inşallah yukarı çıkmkş olur benimde kanamam oldu öyle öğrendim 13 haftada
Merve_kucuk U-M_mom inşallah darısı sağlıkla kavuştuğumuz günleree 🩵 İnşallah 🙏🏻🩵 Bize de 27 gün kaldı 🫠