U-M_mom seninde sürecin zorluymuş Allah yardımcın olsun 🤲🏼benimde 3. Gebelik ikisi yaşamıyor ilki 37 de kalbi durduğu içim kaybettik 😞 bende en başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum iğne ve hap olarak 30 olacağız Salı günü ama sanırım ilaçlardan ve korkudan şimdiden zorlanmaya başladım