ozlem6060 Birbenbirbebek doğrudur bende de yer kliması var oda oda gezdirebiliyorum ama şuan daha ona ihtiyaç yok
Girlmama Birbenbirbebek nerde yasiyorsunuz ki bend emersin ve adana arasindayim daha yeni 30 dereceyi gorduk 😂
Birbenbirbebek Girlmama Hatay da 🥹 inan ki depremden sonra tek katlı eve geçtik nefes alınmıyor 😂 bugün full klima açıktı
Birbenbirbebek Girlmama kız vakumlu kapta koyuyorum hiç öyle sorun yaşamadım bak vitamini filan gidiyor diye evham yaptım şimdi 😂
Girlmama Birbenbirbebek kuru ve serin bir ortam diyor buzdolabi ters tepki yaptigi icin mama kuru kalmiyor hafiften nemlendigi icin tuz gibi rutubetlenebiliyor ben ilk defa sizi duydum buzdolabinda saklayan sasirdim birazcik
Girlmama Birbenbirbebek ay gecmis olsun bizim daha gunese ates etmemize biraz daha zaman var neyse ki 😂
Birbenbirbebek ozlem6060 ayyy allah yardım etsin 🥹 sıcak diyor mu gerçi 3 gün önce sel gidiyordu 😂😂 bu gün nefes alınmıyordu ..
ozlem6060 Birbenbirbebek yani aslında birliği kumlu ama kendisi Suriye’nin içinde 🥲 Hatay’da sabit kalsaydı bende orda olucaktım ama sabit suriyede uzun süredir hatta 1-2 yıldır 😂
ozlem6060 Birbenbirbebek inşallah tayinci bakalım inşallah bizi yanına alabileceği bir yer çıkar inanın bebekle tek kalmak sürekli çok zor daha 2.5 aylık insan duş aldığına dua ediyor valla 😂
ozlem6060 Birbenbirbebek ne mübarek kadınmışsın batıya çıktık eşimin yanına gidiyorum artık beraberiz💙