ozlem6060 kaynatmiyorsaniz sorun yok dedigim gibi kaynayinca sadece kirecli su vermis olursunuz bebege ama benim dedigim gibi daha pratik mamayi oda sicakligindaki suyla yapin bir bardaga kaynatilmis su koyun onun icine de biberonu koyun cok hizli isiniyor zaten