Merliii Sonyaazz ben hamile kalınca öğrendim tiroid rahatsızlığım olduğunu, öğrenir öğrenmez ilaç kullanmaya başladım. 37+5im şu an euthyrox 75 mg kullanıyorum.
Tatlisanne42 Sonyaazz ilaç veriyor canım bnimde çıktı ins duserdiye umuyorum doğuma kdr kullanman gerekli dedi çünkü bıraktığında yuksekebiliyormus
Sonyaazz Tatlisanne42 Ben gebe değilim canım istedik de olmuyor prolaktin hormonum yüksek olduğu için 😒
Tatlisanne42 Sonyaazz ha. Anladım canım onu düşürürler canım hap verirler gene hamile kalırsın benim arkadaşımda guatir u yüksekti hamile kalamiyodu ilaç verdi düştü düştükten snra hamile kaldı hamile kalınca bu sefer hamilelikte çıktı o yuzdn çok zor bilirm ya
Ysf78 Sonyaazz tsh yüksek değil bende hamile kaldıkftan sonra aşırı yükseliyor iki gebeliğimdede böyleydi
Sonyaazz Tatlisanne42 öyle tabi canım hayırlısı artık bakalım ne zaman size hamileyim diyebilecegim bakalım 🙏🏻😒
Tatlisanne42 Sonyaazz inşallah güzel haberler verirsin canım rabbim hayırlısıyla evlat sahibi olmayı nasip etsin size