Sonyaazz her ikisi de yüksekti. Tsh ilaç ile düzeldi prolaktin için hormonlarımı bozmadığı için ilaç vermek istemediler. Yumurtalamam takip edildi ve tüylenme gibi sorunlarım olmadığı için ilaca gerek olmadığı söylendi ve yüksek iken hamile kaldım gerçekten. Numarada tsh sınır 4 üzerinde gözüksede endokrin doktorları 2.5 ü geçmesini istemez ve geçerse ilaç verir genelde. Beni düzenli takipe diyor 3 olsa bile dozumu artırır. Ama tek tsh önemli değiş t3 t4 de önemli