Esraxasel aynen öyle ben zaten beni her geldiğinde hatırlıyor ama çok sık görüştük felan normaldir her hastasını hatırlamaz ama en azından randevulu gidiyoruz gelen hastanın randevusunda adı soyadı yazıyor sonuçta sistemden baksa ona göre hareket eder benim ilk hamileliğimde ondaydı bebeğimi kaybettim felan baya sık görüşmüştük beni hatırlıyor ama her gittiğimde elimdeki ilaçları tekrar tekrar sayıyorum bazen ismimide tekrar soruyor mesele o değil ama dediğim gibi bi kayıt sistemi olsa ve şu randevu randevusuz olayını ayarlaması lazım zaten randevuları hep dolu acil durumlarda elbette her hatsa gibi randevusuz gidilebilir ama çopu kişi randevusuz sabah gitsemde sıra bekliyorum ve orası ne kadar kalabalıksa o kadar ilgilenemiyor ve soracağım soruyuyda unutuyorum onun bu aceleci tavrından telefondandan herşeyş soramıyor insan rahatsız etmek istemiyorum ama bazı yönleri böyle maalesef bi kere 4de gittim oraya inanın saat 7ye geliyodu çıktım evet çok bilgili gereksiz panik yapmaz zaten ne yapacağını biliyor yaşından dolayı belki enerjisi kalmamıştır ama biraz bu dönemde insan ilgi bekliyor