tugba3734 Bende 10+3teyim hem halsizlik hem bulantı hepsi var 3.gebeligim ötekiler de hiç böyle olmamıştım
tugba1x 5+2 olduk bugün. dün kesemizi gördük rahatladık. yorgunluk, bel ve kasık ağrıları var belirti olarak. çok şükür henüz mide bulantım yok
Bbaharincii irem123m benim aşırı gaz ve kokularda hafif hassasiyet arada mide bulantısı ve öğürme bugun kese gördük 4+6 13777 beta ile
Bbaharincii ignur 13bin küsür benim 1500u geçsin hatta 2bini geçsin öyle gidin bence kaç haftalık sizin
eliff__ Kızlar merhaba uygulamaya göre 3+2 gözüküyor kan versem yani gebelik çıkar mı ya da gebelik testi yapsam sat 30 nisann