Meral_63 irem123m bulantım var kokulara tiksinmem var kızarmış soğandan nefret etmeye başladım ketçaptan midem bulanıyor Sabah lari mide bulantısı oluyur genellikle uyku hali bide hep uyumak istiyorum iş yapasim gelmiyor 5+2 haftalık olduk
akyuz14 irem123m ben suan 9+5 deyim benim hafif hafif mide bulantıları var onun dışında herhangi bir sorun yaşamadım bu zamana kadar
Bbaharincii irem123m benim aşırı gaz ve kokularda hafif hassasiyet arada mide bulantısı ve öğürme bugun kese gördük 4+6 13777 beta ile
irem123m Meral_63 bende de şuan tiksinti yok da bakalım belki ilerde olur ama halsizlik oluyor bende de
Ezgezg Biz de 5+2yiz şişkinlik ve gaz sancısı var boolcaa. Keseyi gördünz mü acaba biz bi hafta sonra görcez inşallah
Ezgezg Melike_mlke çk küçüktü gördüğmzde ama 4+3 haftalktı herlde. 10 gün sonraya randevu verdi doktor beta 981di 5000i geçsn öyle gel dedi ctesi gidecez bakalm
Esra7288 akyuz14 5+4 teyim ağzımın tadı hiç yok hiçbirşey yemek istemiyorum hele soğan kavurmaktan nefret ediyorum iki de çocuğum var mecbur yemek yapmalıyım
akyuz14 Esra7288 herkesin gebelik süreci farklı biraz ağır yaşıyorsun sanırım umarım tez zamanda geçer