Blueeberryy Hanimlarrr bana hangi sutyeni kullaniyosunuz Allah rizasi icin yazinn ne giysem goguslerden yakismiyo basa dert 😂
Kkardelenn1 Blueeberryy suwenden Miranda model almıştım baya iyi toparlıyor https://ty.gl/dfi1eg1xltalm
Nibozog Blueeberryy en son dagide indirim vardı çok uyguna toparlayıcı aldım iki tane de emzirme sütyeni. Keşke en az 3-4 toparlayıcı alsaydım.
dedimolabilirrr Blueeberryy seni öyle iyi anlıyorum kiii yaşamayan bilemez ahsgvgn Suwenden alıyorum bende arkası çok kalın askılı olan toparlayıcı ismini bilemedim mağazaya gidip alsan daha iyi olur
Kkardelenn1 Blueeberryy ayyyy o olacak mı illaki benim zaten büyük 😂90 takıyorum bunlardan olmasına rağmen o zaman nasıl olacakki
Kkardelenn1 Blueeberryy bunlardan dene bence mağazada imkanın varsa mutlaka orda dene bana oradaki satış danışmanı 2 beden küçülten modeliniz bu dedi daha da üstü de yokmuş ben baya memnun kaldım
Blueeberryy fatmayt tesekkur ederim onu goruyorum ama ust kisimlari bos yarim duruyo benim firlar sanki ustten😂
Blueeberryy dedimolabilirrr yasamayan bilemez evet bdjdjdjs keske kucuk olsaydida bu dertlerle ugrasmasaydim 🤣 bi bakayim onada tesekkurler☺️