Elifkoccc elif hanımcım ben anneye de anlatılmaması taraftarıyım ne kaynana düşmanlığı ya. Ben hanımefendiye düşüncemi söyledim bu tarz muhabbetlerim anlatılmamasının daha doğru olduğunu dedim düşünün hamile değilse ne olacak? Ay ben 10 haftalık gebeliğini kalp durması sonucu kaybetmiş birisiyim kendi annem de dahil söylediğimin 1 hafta sonrasında?
Kimsenin kötülüğünü istemem aksine inşllah hamiledir isteyen herkes inşallah sahip olur buna ben de dahilim. Bu sürecin yönetimi çok zor anlatabiliyor muyum bence eş ile aramızda kalması gereken çok özel bir durum hamilelik isteme süreci çünkü istedim hop oldu olmuyor maalesef. Hadi istediniz ailelere söylediniz olmuyor diyelim? O ara kardeş,gelin,elti,görümce hamile kalacak tekrar sizden sır gibi saklayacak herkes. Daha mı hoş bir durum? Burada hepimiz biliyoruz ki hamilelik Allahın nasip ettği zaman olan bir şey biz istediğimiz an olan bir durum değil.