Testi sabah ilk idrarla yeniden yapın. Predictor early markalı test doğru sonuç veriyor. Ve ben de 1.5 yıllık evliyim size bir tavsiye kayinvalideniz ne kadar iyi olursa olsun mükemmel bir insan da olsa bazi şeyleri direkt paylaşmayın, mesela net olunca bunu paylaşabilirsiniz. Çünkü ne kadar iyi olursanız olun siz onlarin gözünde her zaman el kızısınız. Bu tabi ki her zaman sizin kötülüğünüzü isterler anlamına gelmez ama kendi anneniz de olsa kayinvalideniz de olsa her zaman bir sınır olmalı düşüncesindeyim. Allah aranızdaki iyiliği bozmasın ama bugün cok iyi olmanız yarin kötü olmayacaginiz anlamına gelmiyor. Saygınızı sevginizi eksik yine etmeyin ama bence özel şeyler cok paylasilmamali fikrimce. Netlesince iki aileye de aciklayabilirsiniz. Elinizdeki teste gelince test markası ve kaçıncı dk da silik çıktığı önemli kuruma çizgisi olabilir en erken adete 5 gun kala cikar o da gec dollenme degilse ondan oncesi yaptiginiz testler zaten yalanci pozitiftir eger ustune gorme gibi bir durum yasamadiysaniz. bir sürü test denemiş biri olarak dediğim markaya tek güvenirim ve sabah ilk idrarla testi yenileyebilirsiniz