Hamileliğimin en başından beri burda doğum hikayeleri okuyordum sonunda banada yazmak nasip oldu 😍
Doktor kontrollerimde her şey yolunda gayet güzel gidiyor 36 haftadan sonra her hafta kontrole çağıryordu doktorum en son 40+1 kontrolünde bebek artık çok büyüdüğünü ve hala doğum bilirtisi yok suyum gayet güzel ama artık bu kadar süre bebek için yeter yeterince derece kadar gelişti ve artık kaka yapıyo olabilir dedi doktor hemen doğumhaneye yatışımı yaptı ben direk çıktım eve geldim bir kaç işim vardı hallettim sonra banyo falan yaptım sonra tekrar hastaneye gittim yatışım yapıldı o günki ebe aşırıı tatlı çok yardımcı oldu muayene etti beni bi baktı 3cm açıklığım vardı çok şaşırdı çünkü ağrım sızım falan yoktu nst de hiç sancım çıkmıyordu neyse altan fitil taktılar saat 5te ve bekledim biraz plates topunda hareket yaptım biraz da kaç hareket yaptım ebe göstermişti sonra hep uzandım 3 saate bir ebe bakıyordu ama hala sadece 3 cm açıklığım vardı gece saat 1 oldu çook ufak bi sızıntı hissetmeye başladım yavaş yavaş şiddetlenmeye başladı ama dayanılmayacak kadar değil sabah 9a kadar hafif hafif sancı çektim adet sancısı gibi ebe nöbeti devirmeden kontrol etti 4cm olmuşum neyse saat 9:30 oldu benim sancılarım aşırı şiddetlenmeye başladı böyle bağracak kadar dayanamıyordum ebe geldi yalvardım beni sezreyana alın diye ne olur diye ama tabiki dinlendi beni iyiki de dinlemedi 🤣
Sonra geldiler beni ultrasona götürdüler ama varya ben dayanamıyorum acıdan sonra odaya geri geldim sıcak banyo yapıyım dedim belki iyi gelir banyodeyken bi ıkınma hissi geldi hemşireye çağrdı eşim ebe geldi ama ıkınmam olduğunu inanmadı çünkü yaklaşık bir saat önce muayene ettiler ve sadece 4cm açıklık var sen çık ben gelcem dedi ben bağırdım ıkınmam var diye 🤣 dedi çık ben bi muayene ediyim bi muayene etti benim açıklığım 9cm olmuş ve ben hala bağıryorum ıkınmam var diye 🤣 ebe dedi sakın ıkınma daha hazır değiliz hemen herkes toplandı yatağa falan hazırladılar hekes çok şaşırdı bir saate tamamen açıldım sonra suyumu patlattılar ıkın şimdi dedi saat 10:41 a 3 yada 4 ıkınmayla bebeğimi kucağıma aldım çok şükür bebek çıktığı an bütün acılarım ağrılarım bitti çooook muhteşem bir an 😍 allah herkese nasip etsin inşallah şimdi de bebeğim kucağımda yazıyorum inşallah size de böyle kolay doğum nasip olur 😍❤️