ignur Glltrnn aynı haftada yaşamışız… ben de gebeyim korkuyorum sadece eşim biliyor.. saglikla ilerleyecek mi bakalim:( yarın ve persembe beta verecegim artişa gore doktora gidecegim…
Briahll Moz benim de 2. De iğneye rağmen kalbi durmuştu. İnşallah en kısa zamanda hepimiz sağlıklı sıhhatli evlat sahibi oluruz 🌸
eses26_ Seraphenden 9+5 e kadar bekledim 6. Haftadan belliydi teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun bu gebeliğinizi saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah