ignur bana da başta hafif bir pıhtılaşma dediler . Hemotoloji bölümü biz bu sonuca iğne vermeyiz ama kadın doğumcun ne derse onu kullan dedi . Kadın doğum doktorum rahim filmini de temiz görünce tek sebep pıhtı kaldı o yüzden günde 2 tane iğne kullanıyorum