melikeyimmmmm benimde yüzüm he sivilce doldu herkes kızım olacak kız güzelligi alır diyorlar .Halbuki kızımda yüzüm çok güzeldi çok hostum .Şimdi ise saclarim dökülüyor ,mide bulantım yok , sadece halsizlik var ve agzida metalik bir tat ,iştahım yok ,tatlı hiç sevmem tatlı yeme isteği.yine kız olduğunu düşünüyorum.