seher1242 Kızlar merhaba 7+4 oldum ama hiç bulantım yok aksine iştahım açık bi sorun yoktur dimi normalmidir acaba korkuyorum bebekte bi sıkıntı vardır diye
Hilalkrmzkn seher1242 Ne güzel bulantısız bir hamilelik yoktur tabi ki inşallah güzel geçirirsin umarım ☺️