Hilalkrmzkn daha önce iki tane düşüğüm oldu şuan hamileleigimde 10.haftamidi lekelenme oldu yatisim yapıldı Progestan verdiler ilac verdikleri gibi lekenme kesildi 3gun yattm hastnede suan12.haftadayz geçen hafta kontrolde kullanmaya devam edelm 16.hafataya kadar dedi peritonoloji takipliyim çok emmnun kaldim.iki.fomttdanda şuan günde ,3.defa kullanıyorum kanama olmazsa vajinal al olursa ağızdan ddi ama fark etmez kndini nasıl iyi hissediyorsan öle devam et dedi şuan ağızdan alıyorum . Ben doktorları dinleme taraftariyim ayın 22sinde ikili taramaya gidicem inşallah