Sm11 o bende hep oluyor hafif vardı o yüzden belirti gibi görmüyorum çünkü her yumurtlamadan sonra oluyor bende en belirgini akıntı ve bel kaşık ağrısı sanki. Adet olacak gibiydim doktora sordum normal dedi oda geçti 3+5 de öğrendim 5 gün o bel kaşık ağrısını çektim daha yeni geçti 4+4 deyim daha yeni geçti