2cocuk2kopek Merve-61 o annenin nasıl beslendiğine göre değişir kuzum . Ben 24+2 de muayenede 800gr çıktı doktor şekeri azalt dedi aslında meyveyi çok yiyiyorum sanırım onun etkisi oldu şekerli şeyler tüketmiyorum
Hilalcanim rahatdur_evladim 37+1 de 3500 kilo dogdu benim kız doktorum iyiki erken dogdun 40 da dogursaydn yanmistn demisti djdkdnd
Sezenerz07 sednc0 32. Haftamda 1800 dü bebeğim doktor gayet normal iyi kilosu dedi bence 30. Hafta için 2300 çok
aylinpalaa sednc0 kim söylüyor bunu biraz fazla değil mi 30.haftada 1690 gr çıkmıştı oğlum gayet ite haftasıyla uyumluydu
6hilal_akin1 sednc0 30.haftada hangi şartla 2.300 kg olması gerekiyor.Böyle konuşarak insanları niye strese sokuyorsunuz??
3_bebelianne sednc0 😂😂😂30haftada 1.600 benim kızım ona çok diyor doktor 2.600 naptın sen iyimisin böyle ti niyetlileri hazetmiyorum inanan olsa korku düşecek içine
Muhammederva Bende 29.Haftada gittim şu an 30+5 deyiz 1650 dedi 29. Haftada kilosu 1 hafta önde şekerli gıdaları biraz azalt dedi
Merve-61 Benim 30+1 şuan bugünki kontrolde 32 haftalık görünüyordu ve 1900 gr dedi doktorum şeker yüklemesi yapılmadı salı günü açlık ve tokluk bakılacak
Minnakpopus Merve-61 genetik faktörlerde çok etkili bu konuda bence. Yani başka bebeklerin kilosunu duyup canınızı sıkabilirsiniz acaba diyebilirsiniz. Hepsinin gelişimi annenin beslenmes vs farklı doktorunuz ekstrem birşey demediyse sağlıklı olsun yeterki 🌸
Oykulum-61 Merve-61 33de 2215 di oğlum 34+4 üm şimdi ne oldu bilmiyorum 35de gideceğim ama kilo konusunu takmayın her bebek gelişimi farklı ve bazen bi hafta almayıp daha sonra fazla alabilir özellikle sona doğru
zlemceylan Merve-61 29+3 de doktora gitmiştim o zaman kilosu 1380 gr dedi doktorum. 2 gün önden gittiğini söyledi.