Dour acıktıkça yoğurt yiyorum. Ispanaklı kabaklı ya da sade. Kuru meyveli Granola aldım. Bazen karıştırıp yoğurrla yiyorum. Şeker ihtiyacını karşılıyor. İnanın bi ara kuzumun kekinden yedim midem bulandı. Tatsızdı. İlk 3 gün zor. Sonra alışıyorsun. Sabahları kahvaltı yap. Ne varsa masada hepsinden az miktarsa yiyorum. Leslie 3ü yap ayakkabıları mavi olan. İlk 2 günde bir yap, sonra her gün. 1 ay sonra da farkı buraya yazın. Merak ediyorum. Ölçülerinizi alın