Merve8155 Aysenurog banada erkek dedi hatta yumurtlama gunumu yazdim hamile kaldigim aya gunu bile tutuyor 110 gun tam ultrasonla uyumlu
Egemom07 Aysenurog bende hepsi ve hurafeler erkek dedi. 11+6 da erkek dedi dr. 16 da göstermedi. 18 de kız gibi dedi. Bugün fetal dna sonucum çıktı kız. Herşey olabilir ☺️
Embu Aysenurog benim ilk gebeliğim de erkek çıkıyordu kızım oldu şimdi kız çıkıyor allah nasip ederse oğlum olucak 🤣🤣
SuEr_Tu1512 Aysenurog Kız çıktı🥹 Çin, japon falan da kız çıkardı. Baya konuştuk chatgbtyle😅 15 tane şeyden 2si erkek yönünde, geri kalan kız bakalım artık ne çıkıcak🤔🤲