Nuriay Elome evet ilk reaimdede vördüm burdada umarım koyulaşır var demek için mutlaka iki gün sonra bu testden daha koyu olması lazım arasında fark olması lazım eger daha koyu çıkarsa vardır kan verirsin belirtilerin varmı? Ve bat ne zaman
Elome Eslem2112 6 ay önce adet gecikmesinin 13. Günü 58 ile öğrendim kimyasal oldu 2 aydır da düzensiz adetim o yüzden şuan bişey diyemiyorum ama son adetim 4 Nisan
Mhilal55 Yaaaa bu marka çok kötü trendyol yorumlarına bi bakın bence . Üzmek istemem ama nisan ayında iki kez baktım net iki çizgi çıktı beta verdim negatifmiş bende diyorum bu test niye bu kadar ucuz . Yani bu teste güvenmeyin yalancı poz olabiliyor
Masal2021 Mhilal55 bende doğru çıkardı bende o kadar kotu olduğuna dair bilgi alınca atmıştım çöpe ama doğru göstermiş kan sonucum pozitif
Elome Eslem2112 bu 2 aydır böyle 13 şubatta oldum martta olmadım 4 nisanda oldum ama hastaydım antibiyotik serum felan aldım o geciktirmiştir dedim bu sefer yine böyle oldu
Masal2021 Eslem2112 aaaa kuzum atsana bı hangi marka 🥰 gözün aydın o zaman tatlım bat kaç aramıza hoşgeldin diyebilirmyz o zaman 8 ☺️
Masal2021 Elome freely kaset testi 5. Dakkada çıktı artimedde yapmıştım oda çıkınca iki testte yalancı pozitif gösteriyor dedim belirtiler devam edince ertesi sabah days doctor yaptım çıkınca kan verdim 17 cikmisti