06Pembemavi80 Sizin de başınız sağ olsun, Rabbim cennetinde kavuştursun inşallah. Benim 10 gün oldu ama gün geçtikçe acısı daha da büyüyor yavrumun. Ben de gördüm, onu öylece gönderemezdim. Yapabilseler yüzüme dokundurun diyecektim. Ama sezaryen masasında pek mümkün olmadı. İyi ki de gördüm cennet yüzlümü. Çok güzeldi. ❤️ 780 gr olmuştu benimki de, 33 cm boyu vardı. Doktor göstereceğim deyince nasıl mutlu oldum anlatamam. İsteğime rağmen göremezsem diye korkmuştum.