Pinar58eslem Çok geçmiş olsun, çok üzgünüm. Benim gebeliğim de 25.haftada sonlandırıldı. Corpus callosum agenezisi ve kolposefali teşhisi vardı. Kime gittiysem aynı şeyi söyledi. Ben detaylı ultrasona kadar her şey yolunda sanıyordum. Ama 22.haftada maalesef bunları öğrendim. Amniyosentez verdim, fetal mr çektirdim, onlar sonuçlanana kadar biraz vakit geçti. Ama sonuç değişmedi. Sizinkinin haftası küçük belki işlem farklı olur ama bende karından bir iğne yapıp bebeğin kalbi durduruldu sonra sezaryene alındım. Suni sancı vererek normal doğum da olabiliyor.