Annesininminigi MervezkanYamal bizde 10+4 üz 2 şubatta ikili testimiz var hić bi belirtim mide bulantım ağrım yok 🤗
Aysel49 Bizde 10+1 olduk bizde sadece bel ağrım çok var ayakta çok fazla duramıyorum ve çok acikmaya başladım 😍
MervezkanYamal Benimde bel ağrım devam ediyo ve sağ boşluğum ağrıyo 5 şubatta ikili test için gidicem . İnşAllah herşey normaldir 😊🙏
MervezkanYamal Betulby bende sürekli çıkarıyorum sanırım ondan kilo verdim ama 11 haftadan sonra azalırmış 😘
Newheart Ben 10+4 sağ tarafımda ağrı arada midemde ağrı oluyo yemek yediğimde . Aşırı iştahsızlık var..
MervezkanYamal Aysel49 cuma günü kontrole gittiğimde doktorum çağırdı bende erkenmi bilmiyorum yani ense kalınlığına falan bakılacak
Betulby MervezkanYamal benimkide 9şubatta çağırdı erken değil 12 . Haftada falan çağırıyorlarmış doktor öyle söylemişti
MervezkanYamal Annesininminigi ne güzel rahat geçen bi hamilelik 😍 ben bel ağrımdan dolayı 30 haftalık hamile insan gibiyim 😀
Elifhan Annesininminigi bizde 10+4 üz sizin gibi bizde de hiçbir belirti yok,en başından beri neredeyse hiç mide bulantım,ağrım olmadı,bizim de 5 şubatta kontrolümüz var 😊 Allah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin 😊
Elissaaa MervezkanYamal Bel ağrısı bende de var ya anlamış değilim sanki karnım burnumda da o ağrı yapıyor.Nasıl gidecek bakalım böyle🤔
Elissaaa 10+3 üz bizde 🙋🏻♀️ Büyük sabırsızlıkla 2. Trimestere geçmeyi karnımın belirginleşmesini bekliyorum.4 kilo verdim bulantım kusmam olmadığı halde.İnanılmaz iştahsızlığım mide gazı problemim var sadece.
MervezkanYamal Elissaaa İleride ne yapıcaz bilmiyorum . Yeter ki kucağımıza sağlıkla alalım ama ya herşey geçici 😍😊
Elissaaa MervezkanYamal Ah etmem mi.Yapmayan nadir şeyler makarna,erişte ekmek😒 iştahımın yerine gelip habire yiyeceğim günler gelse bi hayırlısıyla tadını çıkartsak😍