Elffsrht ben ıslatmadan iyice yerleştirdim, hiç bir yerden hava almadı, zaten süt aktığı için etrafına bulaşıyordu, yerleştirdikten sonra ucunu iki parmağımın arasına alıp , hem tuttum hem kaymasını engelledim, hafifi sıkı tuttum çıkmasın diye 2 ay öyle geçti,