Elffsrht 4 gün önce sezeryan doğum yaptım bebegimin emme refleksi var aslında ama memeyi her verdiğimde kafasını geriye atıp tekrar almaya çalışıyor sonra sinirlenip aglıyor.sesi kısıldı yavrumun.ilk zaman belki süt yoktur dedim ama 3 gün geldi şükür ama yine aynı sekilde davranıyor.emzirmeye çalısırken o agşıyor ben ağlıyorum.süt sağma makinesiyle sagıp süt veriyorum.ama hiç rahat değilim cok üzülüyorum.sonucta anne sütü değil mi?yani bu kadar kötü hissetmem normal mi?(emzirme danışmanları geldi hastanede 3-4farklı görüş aldım pozisyon denedim.onlarla yaparken emiyor ama tek kalınca olmuyor cok denedim)benim gibi sütünü sağıp veren anneler var mı?
mardine474 Elffsrht canım denemeyi bırakma kesinlikle emmesi lazım sütü sagıp verdiğinde bu sefer alışıyorlar destek aldığını söyledin Onların yaptığı şekilde emzir Demek ki Belki sen tutturamıyorsun tekrar yardım almalısın
269522 Elffsrht hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt bebeğini. Biliyorum çok zor bir süreç ama zamanla alışacak annesi pes etme biberonla verirsen meme reddi yaşayabilirsin ve hep sağarak süt verince sütün azalır bebeğin emdiği zaman ki süt üretimin olmaz. İnan bana bir hafta sonra çok daha iyi emiyor olacak . Ayakta hafif zıplar gibi yaparak sallanarak emzirmeyi dene karanlık ortam da emzirmeyi dene. Alışacak ve emecek bu bir süreç ve geçicek🌸
Ebru_ebru Elffsrht Benim de 14 gün oldu doğum yapalı canım inan bende senin gibi çok denedim deniyorum da şuan da göğüs ucu aldım onunla ilerliyorum tabiki tam emmiyor diye de pompa yapıp veriyorum
Girlmama Elffsrht biberon kullanmasi dunyanin sonu falan degil neden boyle bir algi var anlamis degilim emmiyor kizim sutum de kesildi 2 ay 10 gundur de biberon kullaniyoruz cok da rahat nedir yani anlamiyorum ki
hamcokelek33 Ebru_ebru 16 günlüğüz aynı şekilde ilerliyoruz. Başta çok diretmek istemedim aç kalıp sarılık olmasın diye mama verdirdim hep. Ama yine de sarılık oldu 🥹 şimdi mamayı bırakrık çok zor durumda kalırsa veriyorum , silikon uçla emziriyorum, aç kalmasın diye de ekstra sağıp veriyorum. Benim de 3. Gün geldi sütüm🥹
269522 Elffsrht olabilir bazı bebekler tam kavrayamıyor benim oğlum da öyleydi birkaç güne alışıcaktır sen emzirirken stres de yapma stresin ona geçiyor direk sakin ol bir şekilde alışacak doğru şekilde tuttur ki ucu yara olmasın. İnan ki ben de emzirme danışmanlarında gezdim bu süreçte zorlandım en büyük hatam da biberon oldu biberon meme reddini artırıyor. Çok aç olup ağlama krizine girmediği anlar da sakin ve uykuluyken hafif ver ninniler söyle şarkılar söyle alışacak inşallah.
Ebru_ebru hamcokelek33 Sarılığı geçti umarım mama vermedim hiç vermek istemedim aldım herşeye rağmen Salı günü kontrolden sonra kilo alımına göre mamayı kullanıp kullanmamaya karar vereceğim.
Elffsrht hamcokelek33 silikon uç cıkıyor emerken bende nasıl sabitlediniz?bide içine süt dolmuyor delikleri acık ama.
hamcokelek33 Ebru_ebru evet biberonla verdim. Sağdığım sütü de biberonla veriyorum. Sütümü aldığı için şimdilik sorun etmiyorum ama uzun vadede çok sürdürülebilir olmayacak sanırım
hamcokelek33 Girlmama ben de anlamıyorum, hatta aventten çok memnunuz. Sütümü gün içinde mememi rahatlatmak için sağdığımda çöpe atamayacağıma göre biberonla veriyorum, meme reddi olmadı silikon uçla vermrme rağmen
MinikBrokoli Ben ilk 2 ay göğüs ucu ile verdim, süt ucuna doluyor biberon çeker gibi çekiyorduu, zamanla ucunu kestim hep öyle verdim, sonra da uçtan kurtulduk 😇 yani uca alışır memeyi hiç tutmaz demeyin tutuyor sonra 🙏🏻🙏🏻
Elffsrht MinikBrokoli ben denedim ama cıkıyor ucundan.yanlış mı yapıorum acaba suyla nemlendirdim kenarlarını öyle taktım ama
hamcokelek33 Ebru_ebru yüzlerce bebek var anne sütünü biberonla alan, bence sütten mahrum kalmamak için yapılan her şey mğbahtır🥹
Ebbruc Elffsrht bebeğim 4.5 aylık 2 ay boyunca net ret yaşadım sonra 2.5 aylıkken bi anda yavaş yavaş emmeye başladı ama hala aktif emmiyo sağarak veriyorum ve emziriyorum karışık ilerliyorum, canı isterse yapışıyor memeye. Her anne ister bebeğini emzirmeyi tabi ki ama bazen olmayınca olmuyor zamana bırakmak lazım. Anne sütü veriyo olmak bile yeterli bence bi yerden sonra nasıl verileiği de önemli olmuyor. Şuan lohusalıkta etkiliyodur ama sürekli deneyin , pes etmeyin her aç olduğunda önce meme teklif edin