Edizhr Kızlar bugün detaylı ultrason’a girdim 13 haftada erkek bebek diyen doktorum ben de erkek olarak kabullenmiştim bir yanımda da kız yatıyordu bugün 3. Kızımın olacağını öğrendim elhamdülillah her şey sorunsuz yolunda Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin hayırlısıyla kucaklarımızıla alalım inşallah🤲🏻🥰❤️
Cnsyldz Edizhr sağlıkla alırsın inşaallah kucağına aynı haftalarda banada erkek dendi sonra kız olduğunu öğrendik 1 oğlum var 1 de kızım olucak allah istiyen herkese nasip etsin inşaallah🥰🤲
Esmamuaz Edizhr Bende 21 haftalık hamileyim dün ayrıntılıda kız dedi doktor kendi doktorum erkek demişti Hangisine inanacağımı bilmiyorum ama hep kız olacağını hissettim
minikkurabiyelerinannesi Edizhr böyle bir değişim bende istiyorum 🥹 3. Hamileliğim ilk iki bebek erkek şimdi kız hissediyorum ama doktor erkek dedi 18 haftalığım değişir mi bilmiyorum ama Allah gönlüme göre versin 🤲🏻🌸🥹🥹
Rukiyeinci94 Cnsyldz bende 13 haftalığım doktorum bugün erkek dedi ama böyle yorumları okuyunca bi umut yeşertiyor insan ne diyim değişmez diyorlar çıkıntı uzun değil falan diyor tamam erkek diyorum bu yorumları okuyorum.
Cnsyldz Edizhr biz 4 kardeşiz 3 kız 1 erkek, rabbime hamd olsun iyi ki kız kardeşlerim olmuş annem hep diyorki iyi ki doğurmuşum sizi siz benim en yakın dostum, sırdaşım, moral kaynağım, danıştığım, görüştüğüm varlıklarımsınız 🥰🤲
Ayaztugba Benimde 2 oglum var sizlerin yorumlarını okuyunca bana da ümit oluyor 13 haftada net erkek dedi ama ben baştan beri kız hissediyorum
Cnsyldz Ayaztugba ben dün bir görsel paylaştım resmen çıkıntı vardı erkek dedi doktor haliyle sayfama girersen görürsün meğer kordonmuş tabii o zamanlar 12-13 haftalık falan 😂
bebegimmzgl Ayaztugba benimde iki oğlum var 22 haftaya kadar erkek dendi ama o ara doktorumumdeğiştim eğitimdeyim eski doktorum o gelince direk kız dedi hatta nasıl erkek demişler hayret ettim dedi ve bende erkek dediklerinde bile hep kız hissettim
Rukiyeinci94 Ayaztugba bende sizin gibiyim bugün 13.haftalık erkeğe benziyor dedi ama umudum kalmadı bu yorumlar insana bi ışık oluyor.
Edizhr Cnsyldz yaaa aynen bizde 4 kız kardeşiz çok şükür o kadar güzel anlaşıyoruz ki çok şanslılar kızlarım 🥰🥰
Ayaztugba Cnsyldz aaa evet gördüm bana da net gösterdi aslında ama ben yine de ümidimi kaybetmiyorum görmeme rağmen yinede kız diorum bana 11+3 de 2 farklı doktor kıza benziyor dedi bu sefer de 13 de erkek dedi ama ben inanıyorum kız 😁
sendekimsinnn Cnsyldz banada doktor %70 erkek dedi 12 haftalıkken ama pipi vs göstermedi böyle bi ultrason fotoğrafı var kıza dönme gibi bi ihtimal varmı ya acaba 😅
Edizhr minikkurabiyelerinannesi ayy inşallah canım Rabbim gönlüne göre versin hayırlısını versin inşallah 🤲🏻😍
Eminesentepe1 Edizhr peki erkek denildignde pipi görüşmüş görülmüş müydü net bi şekilde bu ara böyle postlar çok var gerçekten insan da ümitleniyor :)
Cnsyldz Rukiyeinci94 Bakın bu benim 13 haftalıkken bebeğimin ultrason görüntüsü dün bir arkadaş için videodan durdurup çektim kırmızı ile işaretlediğim yer bacak arası 😂
Ayaztugba Rukiyeinci94 evet ya demek ki bir tek ben bu şekilde düşünmüyorum piskolojimiz bozuldu valla 😁 ama gerçekten de bize ışık oluyor bu okuduklarımız ümidimizi kaybetmek yok
Rukiyeinci94 bebegimmzgl inanın bende değişmesini çok isterim ama bi çıkıntı var videoda ama doktor yine de küçük erkek gibi düşünüyorum 16 da bakalım dedi de ben çok bekledim kız demesini sanırım Ümitlerim bitti.Sağlıkla gelsin ne diyelim dileğim o.
Edizhr Kelebe05 tabiki çeşit aranıyor ama hep hayırlısı için dua ettim birde ilerde birbirilerine çok destek olacakalr Allah’ın izniyle 🥰😍 sağlıcakla kucağımıza alalım canım