Beyzamommi Tatlisanne42 Amin çok teşekkür ederim inşallah bu duanız kabul olur nolur dularınızdan beni eksik etmeyin çok ihtiyacım var çok
yasarceyda12 Beyzamommi benimde bi düşüğüm bide 33. Haftada erken doğumum var tansiyondan fakat bebeğim 10 gün yaşadı vefat etti
penbe_karisi Çok çok geçmiş olsun Rabbim tekrardan sağlıklı bir bebek nasip etsinnn sağlıkla kucağına alırsın inşallah ♥️
asdffoo Selinyldz35 başınız sağolsun bende 31 de kaybettim sonrasında nasıl bir süreç izlediniz ben şuan tekrar gebeyim de korkuyorum