Merhaba kızlar belki hatırlayan olur bebeğim geç döllenmişti bi kaç doktor gezidm normalde bugün 10+3 olması gerekirken ultrasonda 6+3 dün yoğun bir kanamayla acile gittim ultrason yoktu yarını bekledik yani bugün özel bi hastaneye gittim kalp atışı yoktu 3.gebeliğim bir 9 haftalık kürtaj biri 39 haftalık sezeryan ölü doğum biride bu kürtaj olmadım ama doktor kendi düşmüş dedi bebek yok sadece kese kalmış dedi ilaç verdi onunda düşmesi için bana dua edin kızlar gerçekten çok yoruldum ölmek istiyorum hem canım hem param gidiyor napıyorsam boş ta siyonum yükseliyor ya ne bilim bende dert çok anlatsam bana dua edin nolur