Herkesin doğumu farklı doğum şekli farklı bende pazartesi sezaryen olucam kendi isteğimle çünkü içimden böylesi geliyo bunu istiyorum normal doğum diyodum hep başından beri ama kendimi dinledim ne istediğime kendim karar verdim korkman çok normal burdaki saçma sapan seni korkutmaya çalışanlara kulak asma sen akışına bırak