momBg Farida_Aliyeva_ @[silindi] canım gittim doktora progesteron ilacı vs vermedi ben karşıyım dedi sinirim gerildi sağlıksızsa düşer sağlıklıysa kalır dedi pazar günü beta baktırıp ona göre pazartesi başka doktora gideceğim
Farida_Aliyeva_ momBg Allah Allah o nasıl doktor Bende ilk düşükte doktor bana kan kesici iğne filan yazmıştı sonra düşük oldu ama doktorsa yazması lazm
Nuriay Farida_Aliyeva_ Azerbaycanlıyam canım təşəkkurler mendedə bezi belirtilər var xeyirlisi Allahdan 3 gün qalıb
Nuriay Farida_Aliyeva_ tamam can Ederem 2 gün qalıb doğurdan neise gözlemeyende vaxt elə süretli keçir hardan gelir hara gedirnadam bilmir ama neyise göxıeyende vaxt keçmek bilmirki
Meral_63 Farida_Aliyeva_ aynı Benim gibi bende ilk gebeliğim de düşük yaptım buda ikinci gebeliğim değerim önce 2.30 oldu sonra 8 sonra 40 diye gitti 5 haftalık hamileyim 🥲🥹 Rabbim sağ Salim kucagimza almayı nasip etsin inşallah inşallah
Farida_Aliyeva_ Meral_63 amin inşAllah ya bu defa yüzümüz gülsün inşAllah sağ salim kucağımıza alalım🥹👶🏻🥰❤️