Bende aynı durumdayım 🥲 38+4 olduk , son iki hafta nst de sancılarım da çıkıyor ama doğumu tetikleyecek sancılar değil sanırım. Doktor doğumun yakındır dedi fakat ne gelen vaaar ne giden. Ev işlerimi yapıyorum şükür , hurma yürüyüş ama bana mısın demiyor. İyice ağırlaştım sağ salim hayırlısıyla gelir inşallah diye bekliyorum