nebakiyonkomikmi 1.5 ay oldu başvurdum hala evrak teslim diyor olumlu yada olumsuz ne zaman dönüş olur bilgisi olan var mı
keyfimin-kahyasi-misin nebakiyonkomikmi bilgim yok üste kalsın . Bizim konya da bı bataniye bı çanta verdiler djdj 😂
Lalemmm12 nebakiyonkomikmi oğlum 10 aylık oldu kabul edildi ne gelen var ne giden yalan bence mail atmama rağmen göndermediler 🤷🏻♀️ İzmir bu arada
canbebekku21 nebakiyonkomikmi konuyla alakasız ama dondurulmuş embriyo transferi mi oldunuz bi postta 3 embriyo olmuştu bi transferdi tekrar mı yaptınız
btl-34 nebakiyonkomikmi ben başvuru yapamıyorum acaba yardımcı olabilir misiniz? Ailedeki diğer bireyler kısmına 3.5 yaşındaki oğlumu kaydedemiyorum.18 yaşından küçük bireyler başvuru yapamaz diyor
nebakiyonkomikmi keyfimin-kahyasi-misin İstanbuldaki içi dolu dolu cidden beşiği vs var ama herkese vermiyorlar zengin olman lazım sanırım 😂
Nesrnn 20 haftalık başvuru yapmıştım 34 haftalıkken gelmıstı sık sık 153 arayıp bılgı almaya calısın ben olumsuz olur dıye düşünmüştüm ama geldı askıya alındığı yada ıptal olduğunu yazarlar harelde bende dogum bekleniyor yazıyordu
nebakiyonkomikmi Nesrnn bende evrak teslim diyor 1.5 ay oldu arasam mi yinede acaba red yada aski vermemişler
yysmnn nebakiyonkomikmi bana geldi zengin falanda değilim neye göre seçiyolar onu anlamadım tabi pek umudum yoktu doğum bekleniyor yazıyordu o şekilde geldi
Nesrnn nebakiyonkomikmi nerden bu kanıya vardınız acaba ??? ben zengin degılım eşim engelli üstelik eşim çalısamıyor 2 senedir bana gönderdiler ne belediyede torpilimiz ne de zengınlıgımız yok
BetulSahin5444 nebakiyonkomikmi red gelirse eşinizin TC kimlik nosu ile başvurun ben öyle yaptım geldi
Nesrnn Papatyael47 çekmeköydeyim 1 aydan fazla bekledim üstelik onaylandıgında mesaj falan gelmedi aniden arayıp getiriyoruz evde mısınız dediler
Nesrnn Papatyael47 dgum bekleniyor yazıyordu olumlu olur veya sonuçlandığında mesaj gelır denıldı ama getirirken aradılar
Nesrnn Papatyael47 amin inşallah park beşik 10lu hastane cıksın reflu yatağı canta hastane cıkısında bez yatak puseti sampuan bebek yagı 3 paket ıslak mendili 3 paket bez bebek Bakım seti biberon baya kapsamlı
nebakiyonkomikmi yysmnn İroni kuşum zenginlik burda çoğu anneden duydum red geldi felan diye insgram da fenomenler de gördüm basvurdum geldi diye ironi yaptım ihtiyacı olana çıkmaz zengine gider diye