Nurellaaaaaaa1212 GezenTavuk_2 8inde çatladıysa benimde 5-6 gün sonra tekrar lh hormonum yükselmeye başladı adete 6 kadar gebelik testinde cıktı konusan tecrübesiyle konusuyo
GezenTavuk_2 Eslem2112 Bende öyle düşünüyorum çünkü benim testlerimi de biliyorsun az çok o zaman bende gebeyim 🤣🤣
Eslem2112 GezenTavuk_2 öyle canım hayırlısı olsun artık kız benimde test yapasım geldi daha çok var adetime daha yumurtlama bile görmemişimdir 😁😂😂😂😂ama bi heyecan geldi
Mehlika_ penbe_karisi bence gebesin 😂😂 biz senle aynı zamanlarda yumurtlama ve çatlama gördük. 3 güne gebelik haberini alacakmışım gibi Hissediyorum 😂
ppmerlina Aşkım gebelik olup olmadığını öğrenmek için daha erken. yine pik gözüküyor bugünü de değerlendirin garanti olsun
Eslem2112 GezenTavuk_2 hamilelik haberlerini duyunca benimde kalasım geliyor gerçek hayata dönünce vazgeçiyorum
penbe_karisi Nurellaaaaaaa1212 şimdi şöyle 8 Mayıs’ta pik gördüm 9 da çatladı 15 Mayıs’ta tekrar pik gördüm 16 Mayıs hala pik
Nurellaaaaaaa1212 penbe_karisi 8 gün sonra pike yakındı 6 gün kala ovü testim bittiği için yapamamıştım gebelik yaptım silik çıktı
penbe_karisi Nurellaaaaaaa1212 benimde catlamanin 6 günü pik oldu bakalim pazartesi gebelik testi yaparım