Seymaaa05 Sule45 Evet 🥹 az kaldı o minik tekmeler atan ayakları elleri görmeye inşallah 😍 sağlıkla alalım kucağımıza
Susenasu Seymaaa05 gece bitmek bilmeyen adet sancısı gibi ağrılar.. bebeğin tekme tokat dövüşleri eşliğinde geçmeye çalışıyor Sanki biraz aceleci nstde de her hafta bir tık üste çıkıyor sancılar ama düzensiz şu an için
Seymaaa05 Susenasu Ay çok zor 🥹🥹🥲 rabbim yardımcımız olsun o regl ağrısı givi ağrılar bende de oluyor nst de çıkan sancılar için düzensiz diye doktor Bşsey demedi mi ne biliyim goruyourm serum felan takıyorlar sanki
Ftmnr_35 Mervenur055 benimde 34+6 sezeryan mı sizin tarih verdi mi doktor. Yoksa bekleyecek mısınız vajinal doğum mu? Tarihlerinin aynı. Benim 2. Gebeliğim sezeryan 12 haziran da düşünüyor doktor. 38+5 de almayı planlıyor merak ettim o yüzden soruyorum
Seymaaa05 Ftmnr_35 Bende sezeryan düşünüyorum 22 sinde randevum var o gün heralde bi tarih söyler ama bana göre 10 Haziran olsa mükemmel olur 5 Haziran doğum günüm aslında ama 37+6 olıyor o zaman almaz heralde 🙄
Mervenur055 Ftmnr_35 evet sezeryan canım bu ayın 28 de gidecegim o zaman tam olarak gün verecek inşallah hayırlısı ile kucagımıza alırız inşallah hepimizde çok heycanlıyım gerçekten kızımı bırakım gitmek beni baya etkileyecek gibi görünüyor
Susenasu Seymaaa05 sağ olun❤️ yeterince yüksek değil sanırım düzenli takipteyim 37.haftayı görebilirsek gelsin istediği zaman☺️
Seymaaa05 Susenasu Evet bende sizinle aynı düşüncedeyim 🥰 rabbim zamanında sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Seymaaa05 Sule45 Bende 33+3 de ağrım var diye gittim 35+6 da çağırdı 😅 kaç gündür günlere geçmiyor valla bide ağrılar artınca insan daha tedirgin oluyor
Seymaaa05 Sule45 Bugün duştan çıktım regl agrııs gibi ağrı bacağıma kadar vurdu parol içtim geçti 10-15 dk sonra tekrar geldi ama çok kısa sürüyor mesela 1 saattir yok değişik😥
Sule45 Seymaaa05 evet düzensiz olması normalmiş ya ben ilk defa bu hafta girdim nst sancı falan çıkmadı
ranabetul Rahim kasılmaları çok başladı ben de sizlerde de var mı ya, herhangi bir ağrı sızı da olmuyor ama karnım bir anda sertleşiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Seymaaa05 ranabetul Evet kesinlikle var ve fazla fazla 😅 resmen bazen o sertlikte kafasını felan tutuyorum
Pelinbb Seymaaa05 sık idrara çıkma, ve artan reflü en zoru, sağa sola dönerken ağrı son 1 aydır var uykular şimdiden haram oldu🤣
Pelinbb Seymaaa05 sık idrara çıkma, ve artan reflü en zoru, sağa sola dönerken ağrı son 1 aydır var uykular şimdiden haram oldu🤣