Glhayat_54 Seymaaa05 benim ağrım yok sadece artık nefes alamıorm mideme batıyor ve full hareketli, hareket ettikcede kaburgalarımda ağrı oluyor.
Melikeakkc Seymaaa05 gece sancı girdi çok kötüydü. Bende 35. Haftayım. İyice ağırlaştım hasta olacak gibi boğazım bi tuhaf😔
Elmasekeri1 Seymaaa05 bu hafta birden karnım büyüdü ve 1 kilo daha aldım ayaklarım şişiyor artık ayakkabılarimi zor giyiyorum uyurken sağa sola dönerken karın kaslarınım agriyo ara ara regl olcak gibi rahminde ağri oluyor
Ftmnr_35 34+6 dayım bende. Baya ağırlaştım sağ salim vaktinde doğurmak istiyorum artık. Bedenimi özledim 😄
Ftmnr_35 Mervenur055 benimde 34+6 sezeryan mı sizin tarih verdi mi doktor. Yoksa bekleyecek mısınız vajinal doğum mu? Tarihlerinin aynı. Benim 2. Gebeliğim sezeryan 12 haziran da düşünüyor doktor. 38+5 de almayı planlıyor merak ettim o yüzden soruyorum
Efnan_Meva @Seymaaa05 Gece uyku bölünmeleri, bol wc, biraz ödem,biraz toplanma ve kasık batmaları şeklinde devam ediyor,bu şekilde şükür çalışmaya devam 🫠🙃
Seymaaa05 Efnan_Meva Çalışıyor musunuz Allah yardımcınız olsun 🥹 çalışmıyorum ama böyleyken bile uykusuzluk çok zor
Efnan_Meva Seymaaa05 Evet canım amin, Pazartesi kontrolümüz doğrultusunda uygun olursa 37.haftayi tamamlayıp öyle ayrılacağız. Şafak sayıyorum hersey kızım için 🧚♀️ Şafak 7 (çalışma iş günü olarak) Sonra 37.hafta dolmuş olacak🥰
Seymaaa05 Glhayat_54 Aynen😂 bebek 32 de bas gelişti 33 de ağrım oldu gittim makat geliş olmuş şimdi 35 sanki yine bas geliş olmuş gibi hissediyorum her yerde çünkü hareketleri 🙄
Sule45 Seymaaa05 gece sağa sola dönmeler çok fena kasık ağrıları Regl ağrısı gibi bel ağrısı ellerim ayaklarım şişti 🥲 az kaldı sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Seymaaa05 Sule45 Evet 🥹 az kaldı o minik tekmeler atan ayakları elleri görmeye inşallah 😍 sağlıkla alalım kucağımıza