Eymennn1 ABC1 iki gün sadece ağrı oldu birqz soğuk uygulama yaptim oda iyi geldi bu ağrı normal ama olabiliyor genelde herkesde
Esma006 ABC1 28.haftamda oldum ben sağlık ocağının sorumsuzluğundan doktora sordum tekrar gerek varmı diye bir kere yeterli dedi yeni çıkan aşı için
Esma006 ABC1 doktorun dediğine git dicem de bir fark da yok aslında vurulabilirsin üç gün kolun ağrıyor sadece üstüne yatamiyorsun