ABC1 20+6 da oldumda. Bende ateş yaptı vurulduğum gece rahatsızlandım hiç uyumadım. Sonraki günde halsizlik, hafif ateş ve kol ağrısı oldu. Herkes benim gibi olmamış ben çok etkilendim konuştuğum herkes sadece kol ağrısı yaşamış bitmiş kol ağrısı benim yaşadığım yanında hiçbir şey gerçekten ateş çok zordu. 20+6 da bile bana erken diyenler oldu bence 20 yi bekle ya. 27-28 de vurulun diyen de var.