1melekannesi3858 Kimin duasi kimin için kabul olacağı belli olmaz beta takibi yapılıyor lütfen dua edin sağlıklı gebelik olsun ayın 10 unda kan verdim.149.0 12 sinde 384.3 14 ünde 557.4 Cikti bugün de dua edin iki katına artmış olsun ne olur
Bebegimgeliyor10 1melekannesi3858 hayırlı haberlerini bekliyoruz canım Rabbim cuma günü huyu suyu hürmetine hayırlı haberler almayı nasip etsin 🙏🏿
6hilal_akin1 1melekannesi3858 hamilenin duası kabul olur derler 🙂Rabbim kucagına almayı nasip etsin inşallah 🙏hayırlı haberlerini bekliyoruz 🫶🏻
momBg 1melekannesi3858 canım sonucun çıkarsa bana da yaz🥹 benim de yavaş artıyordu dün böyle sümüksü bi yapıda kan geldi sonra kahve lekeler doktora gittim hap vs de vermedi beta takibe devam dedi psikolojik olarak bitiğim artık🥹🥹
zeyzeyneyney Dualarım seninle, o güzel haberlerini yazacağın zaman için takipteyim 💓 Her şey gönlüne göre olsun, Allah’ım nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
1melekannesi3858 zeyzeyneyney Amin Allah razı olsun gerçekten çok sağol dualarında banada yer verdiğin için Allah ne muradın varsa versin canım.❤️
1melekannesi3858 6hilal_akin1 Amin inşallah canım benim inşallah Allah razı olsun sizde inşallah sağlıklı sıfatlı kucağınıza alirsiniz
Parinas Ilkesmomy 384′ün %60 fazlası kaç olur ☺️değer yeterince artmamış heveslendirmeyelim ama dua etmekten de zarar gelmez. İnşallah sağlıklı gebeliktir ve güzel bi yükseliş olur hayırlısıyla
1melekannesi3858 Parinas inşallah rabbim büyük ummadigin yerden çiçek açtırir senin de hemen kötü demen tuhaf doktorum artış güzel demisti
1melekannesi3858 Parinas cajim bugün gittim kan verdim de 563 e düşmüş değer kendiliğinden düşer mi deger doktor ile görüşemedim yetişmez bugün kan dediler oda çıkmış değer
Parinas 1melekannesi3858 üzgünüm matematikçiyim. Böyle şeylerde direkt hesap yapıyorum ezbere konuşmuyorum. Ama doktor deyince bende senin adına ümitlendim. Rabbim güzel haberler almanı nasip etsin inşallah. Umarım laboratuvar hatası falan olmuştur
Deryayurt 1melekannesi3858 yaa bu yorumu şimdi gördüm 😔 sağlıksız duruyor evet canım malesef lütfen başka bir doktora gorun dış gebelik olmasın erken teşhis onemli ben yaşadım malesef ameliyat olmak zorunda kladim
1melekannesi3858 momBg doktor hiç bakma bile sekreteri iki gün sonra tekrar kan dedi salı günü kontrol dedi bende başka doktora gidiyorum.simdi