Esay5060 Umuteymen65 inşallah kaç haftaliksin ben 36 +4 haftaliğim cok sükür bi sıkıntim olmadi dikişlerden yana doktorlar 38 alacaz dediler şafak sayıyorum atarsa 14 😂
Esay5060 6hilal_akin1 merhabalar amin cok tesekur ederim hepimiz insallah valla benim akrabam 5 doğurdu sezeryanla oğlu yoktu 6 oğlan oldu oda sezeryan üst üste bide her deyilenlere inanma benim etrafim da sanki 10 tip fakültesi bitirmiş o kadar cahil varki 10 doktordan fazla gezdim hastane hiç biri bana kötü yorum yapmadi cok şükür zamaninda da olacak erken doğum riski bile var demediler ama etrafimdakiler delirti beni
Umuteymen65 @Alone benim de iki yıl olacak bu kilo alıyorum evet bir buçuk ayda 6 kilo aldım iştahım açık
Alone Umuteymen65 ondan da karnın çok çıkıyordur canım biraz dikkat edersen sorun olmaz Allahın izniyle
Happyka Umuteymen65 canım bende 3 sezaryen olacağım 4 gün sonra , küçük çocuğum 13 aylik şuan, bana hiç öyle birşey demedi doktor mesela riskli falan filan , dikişlerim de iyi gayet 1 sene oldu benim sezaryen olalı
Umuteymen65 @Happyka saglicakla kucağıniza alın inşallah benim oğlum 20 güne iki yaşını dolduracak iki yıl geçti benim hızlı kilo aldım dikkat edeyim en iyisi
minnakannesi123 Bende iki gün önce hamile olduğumu öğrendim kızım 8aylik ve daha dra gitmedim Çarşamba inşallah