Umuteymen65 Kizlar üçüncuye gebeyim ve sezeryan oluyorum oğlum 6haziranda iki yaşına basacak Dr bana ameliyatı üçüncü riskli dedi üçüncü sezerayan i olanlar nasıldı korkuttu beni
Alone Umuteymen65 4 sezeryan oldum cnm hiç bir sorun yaşamadım ben. Lütfen kendinize iyi gelen bir doktor ile devam edin. Ne kadar risk olursa olsun asla sizi endişelendirmemesi gerekiyor bence. Ayrıca yani farklı bir durumunuz mu var ki niye riskli diyor
Happyka Umuteymen65 canım bende 3 sezaryen olacağım 4 gün sonra , küçük çocuğum 13 aylik şuan, bana hiç öyle birşey demedi doktor mesela riskli falan filan , dikişlerim de iyi gayet 1 sene oldu benim sezaryen olalı
Umuteymen65 Aslında anlaşılır bir şekilde yazamadım uykum var çünkü üçüncü sezeryani aldım dedi ameliyat 6 saat sürdü dedi bana sen de pek iyi görünmüyorsun bebeğin etken alınabilir dikişlerin patlama riski var dedi olumsuz konustu hep 23 haftaligim karnım baya cikmis 9 aylık gibiyim uzan dedi bana geldi bu ne dedi kaç haftalıksin diye
Bsrass Umuteymen65 ben üç aylık hamileyken kist ameliyatı oldum sezaryen şeklinde bir ay sonra tekrar olacam mesela sezaryen bu defa aralarında 6 ay olmasına rağmen bir sorun görülmüyor
Umuteymen65 Korktum evet baya çıkmış geceleri şişiyor baya oksurdugmde ve ya hapsurdugumda sızlıyor gibi dikişlerim acaba gerçekten tehlikede miyim erken alirlar mi bebeğimi sıkıntıdan uyuyamadım
Esay5060 Umuteymen65 merhaba ben 4 . Sezeryani olacam 36 +4 üstelik bebeğim 3 ayliken hamile kaldim cok doktora gitim özele devlete hiç bir doktor bana bu dediklerini demedi gençsin toparlanirsin dediler amelyatla ilgili hiç konuşmadik 2 hafta doğumuma kaldi dikişlerinde sıkıntı var patlicak gibi hiç birsey demediler sakin ol ve allahin dediği olur sağlikla kucağina alirsin aliriz inşallah
6hilal_akin1 Esay5060 merhaba rabbim kucağınıza almayı nasip etsin🌸sezeryanda en fazla 3 cocuk diye biliyorum ama değişti mi
Umuteymen65 @Esay5060 Dr her gorundugumde olumsuz konuşuyor morelimi bozuyor Allah’ın dediği olur evet inşallah sağlıklı dogururuz 🙏
Esay5060 Umuteymen65 inan hiç bir doktor benimle olumsuz konuşmadi evet riskli olabilir dikişlerine bağli dedi ama yırtilir patlar gibi cumleler kurmadilar şuan 36 +4 haflağim 38 aliriz dediler
Umuteymen65 @Bsrass Allah yardımcınız olsun ben evham yaptım sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Umuteymen65 @Alone 23 haftalık oldum şu an üçüncü gebeliğim diğer bebeğimi biraz erken aldılar karnım birden çok büyüyor beni görenler bana kaç haftaniz kaldi diyor Dr bundan mi diyor bilmiyorum göbeğini dikislerini iyi görmüyorum diyor her defasında en son üçüncü sezeryana girdim 6 saat ameliyat yarım dedi bana ürktüm
Alone Umuteymen65 çok mu kilo aldınız acaba. Benim karnım çok şişmiyor. Başka bir doktora görünüp risk durumundan emin olun yani dengesiz biri olduğu için mi öyle konuşuyor yoksa gerçekten sıkıntılı bir durum var mı onu öğrenirsiniz en azından. Bu arada her Sezeryanım arası tam iki yıl var yani her doğumdan tam 1 sene sonra hamile kaldım hep
Esay5060 Umuteymen65 inşallah kaç haftaliksin ben 36 +4 haftaliğim cok sükür bi sıkıntim olmadi dikişlerden yana doktorlar 38 alacaz dediler şafak sayıyorum atarsa 14 😂
Esay5060 6hilal_akin1 merhabalar amin cok tesekur ederim hepimiz insallah valla benim akrabam 5 doğurdu sezeryanla oğlu yoktu 6 oğlan oldu oda sezeryan üst üste bide her deyilenlere inanma benim etrafim da sanki 10 tip fakültesi bitirmiş o kadar cahil varki 10 doktordan fazla gezdim hastane hiç biri bana kötü yorum yapmadi cok şükür zamaninda da olacak erken doğum riski bile var demediler ama etrafimdakiler delirti beni
Umuteymen65 aslında sezeryan hakkı üç diyorlar o da üç yıl geçecek en az ama erken de gebe kalan var ben ve bir sürü kişi daha elde olamayan bir şey bazen Allah veriyor ne yapalım beni de korkuttular hamileliğimi zehir ettiler nerdeyse üçlü taramam riskli çıktı doktorum da hep olumsuz konuşunca üstüne detayliya girdim kalbinde ve bağırsağında parlaklık çıktı yani herşey üst üste yine içim rahat bebeğim saglikli doğacak diyorum tevekkül ediyorum Allah büyük 🤦🙏