Kızlar biz 5+3teyiz ama ben sanki 7-8aylık gebeyim gbi alırı şiştim we bu geçmiyor elim yüzüm ayaklarım karnım asırı şiş sizdede böylemiydi acaba tüp bebektenmi kaynaklı bu şişkinlik anlayamadım doktor normal gebesin artk dedi ama bnce normal deil bu