RecebinEsrasi 38. Hafta yapılır şuan çok erken.bende dün yaptırdım.ben çok gerildim ve kasıldım canımda çok yandı.yani aslında psikolojik bir durum..oraya uzanmak o atmosfer açıkçası doktora veya ebeye bağlı seni yumuşatarak konuşarak sohbet ederek muayne yaparsa sıkıntı yok.çünkü çoğunluğu psikolojik acı ve korku.ama yaptırmakta çok faydalı normal Doğum istiyordum fakat çıkışımın dar olduğunu öğrendim ..bınu Doğumda yaşayıp okadar sancı çekişte hooop sezeryana dönüyoruz olabilirdi.