RecebinEsrasi canım çatı muayenesi korkulacak bir şey değil gerçekten ve anlatıldığı gibi korkunç da değil. Doktor seni muayene masasına yatırıyor ve parmak muayenesi yapıyor alttan bu bebek içinde rahim içinde risk değil sorun teşkil etmiyor emin ol çok faydalı. Ben gebeligimin son gününde son bir haftada vücudumda olan dehşet kasinmadan hastaneye gittim bu neyin nesi diye. Doktor alttan muayene edip çatıma vakti ve 4 cm aciklikla olduğunu söyledi hiç sancim agrım yoktu. Saat 17.00 da 4 cm olan açılırım hiç sancısız gece saat 11 de 8 cm oldu çatı muayenesi olmasaydım açıklığının olduğunu bilemeyecektim düşün canim olumsuz düşünme pozitif olmaya çalış hep rabbim yardımcınız olsun.