Girlmama Girlmama bugun gittik doktorumuza sohbet ettik baya bizi nelerin bekledigini anlatti atak gibi dusnebiliriz husursuzlugu bu ayda normalmis ama korkamisini asiya bagliyorum
ikra17 Neferut benim de bildiğim ilk tuvaletini yaptığı bez atılmaz o evin girişine paspasın yada halının altına konulur gelen insanların pis gözlerini alsın pis enerjilerini çeksin diye ben böyle biliyorum yani 🤷🏼♀️
Neferut ikra17 Bilmem hiç duymadım ben, zaten ilk 3 ay kimseyi de kabul etmedim evime çocuğu enfeksiyondan koruma amaçlı ☺️ o yüzden kimse böyle bir şey de söylemedi
ikra17 Neferut ayy en güzelini yapmışsınız ben nasıl edicem bilmiyorum valla hadi annemgil falan söylediğim şeye alınmazlar öpmeyin falan dersem ama kaynanamgil alınırlar zaten alınacak yer ararlar lohusayken kimseyle uğraşamam valla
Neferut ikra17 Kim alınırsa alınsın bebeğinizden asla önemli değil enfeksiyona çok açık olacaklar kucaklarına bile almamaları lazım 😞
ikra17 Neferut evet öyle hala gözümün önünden gitmiyor o küçücük kızın gözü nasıl olmuştu allahım bütün evlatları korusun inşallah 🙏🏻
Nymom Canım anneler , izmir de önerebileceğiniz perinatolog var mi ? Ben gittim muayene oldum memnun kaldım diyebileceğiniz? Ücret konusunda da bilgisi olan canım anneler Önerilerinİzi bekliyorum 👋🏻